“Globalna, regionalna i lokalna ekonomija su u ovoj godini, usled COVID pandemije, doživele scenario koji niko nije mogao da predvidi i koji će bez govora promeniti naše živote i poslovne karijere.
Ove godine u okviru BIZNIS modula pokušaćemo da razumemo pre svega makro ekonomsku situaciju u kojoj se nalazimo i sagledamo šta nas sve može očekivati u godini koja dolazi.
Kako promene koje su se desile u ekonomiji nisu zatekle i pogodile baš sve industrije i kompanije, posvetićemo pažnju i modelima poslovanja koji su iskoristili COVID promene da unaprede svoj biznis. Priča o elektronskoj trgovini u Srbiji u zamahu je već nekoliko godina, ali tek je pandemija virusa COVID-19 unapredila njenu prepoznatljivost, a potrebu za online kupovinom dovela na prag gotovo svakog domaćinstva u Srbiji.
U okviru panela kojim zatvaramo modul, razgovaraćemo sa vodećim stručnjacima iz glavnih sfera poslovanja advertising industrije u želji da mladima objasnimo šta nas očekuje na tržištu rada kada je u pitanju biznis CREATIVE, MEDIA i RESEARCH agencija. Analiziraćemo koje su lekcije naučene u tranziciji i adaptaciji kroz koju su agencije morale da prođu, i pričati o tome šta nas čeka u narednoj godini.”
–Sagledavanje uticaja pandemije na globalnu i lokalnu ekonomiju.
–Kako se izlazi kao pobednik u “novom normalnom”.
–Kako se pripremiti za rad u advertising industriji u 2021. godini.
–Razumevanje aktuelne globalne i lokalne ekonomske situacije i trendova koji dolaze.
–Razumevanje modela poslovanja koji će osvojiti tržište u narednim godinama.
–Kako se pripremiti za rad u advertising industriji u 2021. godini.
–Ekonomski oporavak nakon COVID-a.
–eCommerce – budućnost je stigla u Srbiju.
–Kako se pripremiti za rad u advertising industriji u 2021. godini.