“Marketing istraživanja po definiciji jesu sistemsko prikupljanje, analiza i interpretacija (kreiranje insight-a) informacija relevantnih za marketing odlučivanje. Budući da se u osnovi bave informacijama, ne čudi što nova industrijska revolucija zasnovana na podacima u velikoj meri menja industriju marketing istraživanja. Prvo, marketing istraživačima su sada na raspolaganju podaci o ponašanju potrošača o kojima su ranije samo mogli da sanjaju, drugo marketing automatizacija istiskuje potrebu za kreiranjem insight-a (odnosno istiskuje potrebu za marketing istraživanjima). Ima li uopšte potrebe za insight-om kada smo već izabrali najoptimalniji mogući odgovor?“
– Objektivno odgovaranje na pitanje ima li industrija marketing istraživanja budućnost i kakva je.
– Inspirisanje polaznika za kreativnu upotrebu novih podataka i nove analitike, kako bi upoznali svog potrošača.
– Razjasniti u kojoj formi opstaju marketing istraživanja i šta neće nestati u srednjem roku.
– Razumeti koji podaci o potrošaču mogu biti na raspolaganju van tradicionalnih proizvođača podataka.
– Inspiracija za kreativno kombinovanje.
– Osvrt na izmenjenu marketing istraživačku industriju – šta je sada posao istraživača?
– Novi načini dolaženja do insight-a
– Prostor za nove izvore podataka van tradicionalnih agencija