“Umesto pokušaja da pruži odgovore na brojne dileme sa kojima se danas svi suočavamo, ovogodišnji kreativni modul vidim kao prostor za otvaranje i produbljivanje pitanja i obnavljanje inspiracije i entuzijazma. Već znamo šta sve u sadašnjim okolnostima ne možemo, zato je fokus na onome šta možemo, a možemo mnogo toga. Novi, onlajn, format omogućava nam da sada mnogo lakše možemo da dovedemo predavače iz inostranstva koje inače ne bismo imali prilike da čujemo, ali i da isprobamo neke nove forme i izađemo iz klasičnih predavanja.“
Kreativna direktorka sa pozamašnim portfolijem, brojnim nagradama na internacionalnoj sceni, više ideja nego što može da postigne i entuzijazmom početnice.
–Preispitivanje kako se i u kom pravcu menjaju način na koji radimo, način na koji brendovi žele da sarađuju sa agencijama i očekivanja koja ljudi imaju od brendova.
–Otvaranje tema koje će inspirisati kreativnost, makar malo i izlazile iz oblasti advertajzinga – jer je kreativnost možda najmoćnije sredstvo u borbi protiv izazova, pa i ovog kroz koji trenutno prolazimo.
–Preispitivanje etike naše profesije i suočavanje sa etičkim izazovima koje je trenutna kriza donela. Kako izgleda i da li je moguć advertajzing u službi dobra, u cilju društvene promene i solidarnosti?
– Inspiracija
– Nove ideje
– Obnovljeni entuzijazam
– Kako izgleda kreativac, a kako agencija budućnosti?
– Šta kada nema inspirativnih brifova i kako savladati sušne kreativne periode?
– Da li ideje mogu da “poprave” svet?